Servis mjenjača
Zamjena spojke/seta kvačila u gotovo svim slučajevima podrazumijeva demontažu mjenjača ili motora i gotovo cijeli dan posla na dizalici. Najbolje je mijenjati cijeli komplet u sastavu lamela / košara / potisni ležaj, jer bilo kakav servis na spojci zahtijeva skidanje mjenjača ili motora i jednostavno nema isplativosti mijenjati samo jedan dio. Učinite to kako treba, pratite naše savjete i mirni ste oko 100.000 km. Vozači koji su spretni, iskusni i pažljivi spojku mogu voziti i preko 200.000 kilometara, pa čak i više. Brzina njenog trošenja ovisi o tome kako se i koliko opterećeni vozite te kakav ste vozač. Kvarovi spojke onemogućuju daljnju vožnju, a popravak nije nimalo lak i ne može se izvesti izvan radionice bez velike muke.
Zamjena ulja u automatskim i manuelnim mjenjačima
Ulje u mjenjačima je jednako potrebno održavati i mijenjati kao i ulje u motoru.Za svaki automobil bio on sa automackim mjenjačom ili pak manuelnim, proizvođač je propisao interval zamjene ulja u mjenjaču.
Automacki mjenjači su komplikovaniji od manuelnih mjenjača, ne u smislu vožnje, nego u smislu održavanja, pa su tako proizvođači u većini vozila sa automackim mjenjačom dali interval zamjene 60 000km. Zamjena ulja u automackom mjenjaču spriječava zanečišćenje i havariju mjenjača, te veoma skupe popravke ili zamjene mjenjača. Ulje u automackom mjenjaču ima veoma važnu ulogu, pa s toga je potrebno obratiti pažnju da ulje koje koristite ima odgovarajuću specifikacju prema proizvođaču vozila.
Manuelni mjenjači su jednostavniji od automackih, možda ne u smislu vožnje, ali svakako u smislu održavanja. To ipak ne znači da nemoramo zamjeniti ulje. Zamjena ulja u manuelnim mjenjačima prema većini proizvođača vozila se radi u intervalu 80 000km – 90 000km. Također je preporučeno da se koristi ulje po specifikaciji proizvođača vozila.
U našem servisu možete odraditi zamjenu ulja u automackim i manulenim mjenačima.